Sniego valytuvai ir jų priežiūra

Aptarsime vidutinius sniego valytuvus, panašius kaip žoliapjovės, tik su horizontaliu velenu. Dažnai prie naujesnių sniego valytuvų yra galimybė montuoti ir šluota, kad vasara būtų galimybė gatves šluoti, o žiemą sniegą. Prie kiekvieno naujo valytuvo yra komplekte šepetys arba mažas kastuvėlis, kad po darbo būtų galima išvalyti sniego valytuvą, tai yra ne veltui gamintojo sugalvota.

Sniego valytuvų reduktorius yra silpnai apsaugotas nuo drėgmės patekimo, yra sudėtos paprastos guminės tarpinės, naujų dar neteko ardyti, tai nežinau, čia 5 metų senumo modelį paėmiau Stiga. Šiame reduktoriuje stovi paprasta tarpinė guminė ir šeimininkas matomai nesinaudojo gamintojo duota šluotele ir po sniego valymo kruopščiai neišvalydavo. Reduktoriuje patenka drėgmė ir ten esantis tepalas praranda savo tepimo savybes, ko pasekoje dažnai reikalingas reduktoriaus remontas, kuris nėra pigus, šiam dar pasisekė kad laiku atvežė remontuoti. Apačioje nuotraukoje matote kaip atrodo reduktorius iš vidaus.

sniego valytuvo reduktorius iš vidaus, tepalas yra šviesus ir skystas jau, tai yra požemis apie prarastas tepalo tepimo savybes. Atrodo nereikšmingas dalykas neišvalyti sniego valytuvo po darbo, bet rezultatas po kelių sezonų naudojimo matosi nuotraukoje.

Sniego valytuvo profilaktiniai darbai

Motomuma rekomenduoja sniego valytuvus po kiekvieno sezono nuvežti į servisą profilaktikai. Meistrai nuodugniai apžiūrės ir patikrins visus mazgus ir reikalingus darbus atliks laiku, jiems nereiks vargti su užrūdijusiais varžtais ir guoliais, liks patenkinti meistrai ir klientai.

sniego valytuvo įvorė

Sniego valytuvo įvorės nuo didelių krūvių susidėvi, tada atsiranda laisvumas, laisvumui didėjant pradeda prašokinėti dantračiai, jie prašokdami susidėvi ir tada belieka juos tik keisti, kas yra tikrai nepigu.

sniego valytuvo sparnuotė

Dažnai pasitaiko valant sniegą, patenka su sniegu pašaliniai daiktai, įvairūs akmenys, šakos, kaulai ir t.t., tokie daiktai sulanksto sniego valytuvo sparnuotę arba kreipiančiuosius peilius, tada atsiranda vibracija, nuo vibracijos sparnuotė gali trintis į korpusą, ilgiau dirbant susidėvi guoliai arba net ir reduktorius. Šiame variante buvo sulankstyta sparnuotė, buvo vibracija, nuo vibracijos susidėvėjo guoliai ant tiek, kad negalėjau prasukti visiškai, labai sunku buvo išpresuoti guolius.

sniego valytuvo korpusas

Sulankstyta sparnuotė štai taip trynėsi į korpusą, šeimininkas į tai nekreipė dėmesio ir dirbo tol kol variklis nesugebėjo prasukti sparnuotės dėl susidėvėjusių guolių. Jam toks remontas kainavo 3 kart brangiau, nei būtų kainavę, jeigu laiku būtų atvežęs remontui.

sniego valytuvo sparnuote su reduktoriumi

Atlikus visus sunkius darbus, surinkau atgal viską į vietą, kad drėgmė taip greitai nesirinktų į reduktorių, nes matomai šio sniego valytuvo šeimininkas nepasimokys kaip reikia tvarkingai prižiūrėti reikia savo daiktus, tai per reduktoriaus tepimo varžtą prigrūdau daugiau tepalo, šiuo atveju grūdau tiršta solidolą.

reduktoriaus tepimo varžtas

Manau šiuo būdu, drėgmė sunkiau pateks ir ilgiau tarnaus reduktorius, na o guoliai jeigu nebus valoma vėl kentės. Taip pat aš rekomenduoju, nepamišti ir variklio, jame irgi yra 600 gramų tepalo ir jeigu nekeičiate jo, jis labai greitai praranda savo tepimo savybes, nes kai nedidelis kiekis tepalo, o apsukos apie 3000 /min tai variklis gali lengvai susidėvėti ir ilgai netarnaus.

Trumpai tiek norėjau pasidalinti savo patirtimi remontuojant sniego valytuvus, jeigu kils kokių klausimų galite skambinti man 868236569

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *