Stihl trimeris fs 450 ir fs 460c esminiai skirtumai

Esminiai skirtumai tarp stihl trimerio 450 ir 460c

Stihl trimerio cilindrai ir stūmokliai

Pagrindinis skirtumas tarp fs trimerių 450 ir 460 yra, tai, kad dešinėje pusėje 460 trimerio cilindre yra išpjauti papildomi įsiurbimo kanalai, kas turėtų labiau apsaugoti cilindro perkaitinimą ir geresnį darbą, bei pridėti galios. Ši cilindro sistema panaši į husqvarnos xtorc’us. Patys cilindrai ir stūmokliai skiriasi savo išmatavimais. Trimeris fs 450 yra gerai žinomas visų profesionalių žolės pjovėjų, kaip vienas iš patikimiausių trimerių, kurie mažiausiai reikalauja priežiūros ir beveik niekada nepaveda. Atnaujintas 460 yra patogesnis, galia yra panaši, dėl ekologijos yra papildomos elektronikos, kuri vėliau gali jus pavesti.

trimerio fs 450 ir 460 karbiratoriai

FS 450 trimerio karbiuratorius yra paprastas su reguliuojamais H ir L varžtais, kaip visuose senesniuose karbiuratoriuose, tačiau 460 trimeryje yra jau elektroninis karbiuratorius, jo jau varžtais nepareguliuosi, kaip matosi kairėje nuotraukoje, iš karbiuratoriaus išeina laidai ir eina iki pat gazo rankenos, šalia dar stovi keli davikliai, kurie reguliuoja kuro mišinį. Kiek ši sistema yra patikima pačiam dar neteko išbandyti, bet manau sekantį sezoną pabandysiu ir bus aišku, ar tokia sistema tikrai patikima, kai nuvažiuoji į objektą už 150 km ir tau staiga trimeris neužsikuria. Su 450 dirbu jau nuo 2006 metų ir dėl karbiuratoriaus neturėjau jokių problemų.

Stihl trimerio pjovimo reduktoriai

Nelabai suprantu kodėl, bet naujesniame trimeryje 460 nėra reduktoriaus tepimo varžto, vadinasi jis nėra aptarnaujamas ir jeigu baigiasi jo darbas vadinasi keiti į naują, o tai kainuoja apie 180 eurų, senajame yra tepimo varžtas, per kurį sutepu kas sezoną reduktorių ir per 14 metų darbo keičiau tik vieną kartą. Šio trimerio 460 reduktorius jau užiantis mums pakliuvo į remonto dirbtuves, todėl dar bandysime gręžti skylę įsriegti varžtą ir sutepsime. Jeigu kas dirba su 460 trimeriu labai įdomu būtų sužinoti kiek laiko jums tarnauja reduktoriai.

Trimeriu fs 450 ir 460 starteriai

Starteriai šių trimerių irgi skiriasi, kairėje yra 460 trimerio jis su dviguba spyruokle. Dešinėje 450 su viena, per 14 metų keičiau tik vieną kartą, galima orientuotis 10 metų tarnavimo laikui ir tai lūžo tik vadinamas žiogelis.

Trimerių 450 ir 460 išvados

Pagrindinius skirtumus mes parašėme, ką esame patys pastebėję ir patyrę. Jeigu turite kuo pasidalinti iš savo patirties mes laukiame jūsų nuomonės, taip galėsime praplėsti savo akiratį.

Meistro Juozo kometras

sodo technikos Meistras Juozas yra dirbęs didelėje aplinkos tvarkymo bendrovėje, ir jis sako savo pastebėjimus: ” pirma turėjome 450 senuosius modelius, su jais jokių didelių problemų neturėjau taisydamas, tai tik aptarnavimas, karbiuratoriaus reguliavimas, pjovimo galvų keitimas, gazo rankenos mygtukas lūždavo ir starteriai į sezoną po keletas. Į patį variklį neteko niekada lysti, viskas tik aplinkui lūždavo. Dar ką pastebėjau, tai silpna vieta buvo rankenos tvirtinimo privežimas, silpnas duraliuminio lydinys, jeigu perveži jis ir lūžta, o toks apie 15 eurų kainuoja jau, o taip vienas mano manymu sėkmingiausių trimerių. Kai šituos baigė gaminti, buvo išleisti 460 jau modifikuoti, šiek tiek galingesni ir švaresni aplinkai. Tačiau jiems remontuoti man jau reikėjo turėti įvairiausių dalių, keisdavau ir cilindrus, ir stūmoklius, mano manymu gali būti dėl mažesnės taršos gamtai karbiuratoriaus elektrinis reguliavimas prisėdėjo prie variklio mažesnio tarnavimo laiko. Senajame galėdavai daugiau paduoti mišinio, jo tada pjovėjai negalėdavo perkaitinti niekaip, nes jis dirba pusiau perpildamas, bet darbo našumui netrukdo, o čia jau nieko nepareguliuosi ir jis jeigu jau nugrybauja ar šiaip nustatymai blogi, pjovėjas pjauna kol eina gi, neklausys, kad trimeris staugia nesavu garsu… vat tada ir prasideda variklio perkaitinimai. Tai kai įmonė didelė, nelabai skaičiavo to trimerio aptarnavimo kaštų, bet aš asmeniškai imčiau senesnį. Ką naujame patobulino, tai diržus patogesnius, ir rankenos tvirtinimas jau yra daug patikimesnis ir patogesnis, visa kita panašiai. O netepamas reduktorius, tai apskaičiuotas vienam sezonui nedaugiau, tai vėliau įmonė liepė man perdaryti į tepamus reduktorius.”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *